PDA

View Full Version : Complaint!!!


po1z5che__
06-10-2004, 04:39 PM
there is no SASK, forget about us!?!?!?!?!? :madfawk:

West
06-11-2004, 04:47 PM
Tell me where to add it, or what to create. I'm not familular with Canada so I got these off a suggestion.

HaLo
06-11-2004, 05:25 PM
Sent you a PM earlier..

Add it seperately. Saskatchewan...

Andrew Bohan
06-12-2004, 11:05 PM
I'm not familular with Canada
http://www.babiesparadise.ca/Canada%20Map.gif
took me all of 5 seconds to find

Var
06-14-2004, 10:07 AM
eyy eyy........CANADA. eyy dog. CANADA. say it with me now. CANADA. CAN-UH-DUH..CAN-UH-DUH....

keep saying it till it sounds funny.

twitchy
06-14-2004, 01:27 PM
hey leave us alone!! all we do is drink beer and play hockey!

SaskS14
06-24-2004, 06:28 PM
Yes pleez. Add us Saskatchewan peeps. :)

po1z5che__
07-17-2004, 10:56 PM
there still is no saskatchewan.....

Andrew Bohan
07-22-2004, 08:01 PM
add that shit already
:love:

Var
07-23-2004, 10:17 AM
where the fuck is Armenia? this is an outrage

mrmephistopheles
07-23-2004, 05:07 PM
Saskatoon? Sasparilla? My Sassy Girl? what?

mrmephistopheles
07-23-2004, 05:08 PM
actually, there are NO JAPAN FORUMS!!! What about us Zilvians in Japan!? HUH? HUH?

Andrew Bohan
07-24-2004, 02:14 AM
what about ireland?

stfu var
you're not IN armenia. whitey.

Var
07-24-2004, 10:45 AM
ya wut about ireland. *drinks a 6 pack* It's not fair to leave countries out *eats a potato* but then again there are so many out there *drinks a 24 pack* and you have to be sensitive to different nationalities *eats a potato*

citizen
07-24-2004, 01:20 PM
var, ill smack you upside the head with a potater if you make fun of our irish diet like that again. *goes to eat potater*

Var
07-24-2004, 01:56 PM
lol :p if you're coming to the bbq tomorrow i'll be sure to bring you a baked potater

mrmephistopheles
07-29-2004, 07:31 AM
http://boilemmashmem.ytmnd.com/

Var
07-29-2004, 09:19 AM
some people have too much time/money/bandwidth

Andrew Bohan
07-29-2004, 10:49 AM
w3rd *eats khorovatz*

Var
07-29-2004, 11:53 AM
:rofl: HAHA ROFL. andrew you fuckin monkey fucker. who taught you that one?

Andrew Bohan
07-29-2004, 06:19 PM
t3h int3rn3t knoez all!!!

Grant
07-29-2004, 10:12 PM
yea.. where the HELL is Taiwan?!??!?! u left a whole goddamn country out.

FastBack 240
07-29-2004, 10:20 PM
Im still looking for Ireland. Home of Beer, Cricket, Rugby, Land of Bars, Potatoes, and Corned beef.

po1z5che__
07-30-2004, 12:09 AM
you spelt saskatchewan wrong dammit.

HaLo
07-30-2004, 12:11 AM
People will never be satisfied. :(

mrmephistopheles
07-30-2004, 02:35 AM
fixed: http://www.zilvia.net/f/forumdisplay.php?f=49

SaskS14
08-17-2004, 09:59 PM
Yay for Saskatchewan.

Man do we ever rock. :)

Andrew Bohan
08-17-2004, 11:02 PM
so let's hear about sask.
what are the major industries, and what do people do?
what's it like?

Andrew Bohan
12-21-2005, 06:44 PM
hello? anybody here?

zhins50
12-22-2005, 08:42 AM
lol i cant get over the potatoe song

Hynes
12-23-2005, 10:12 PM
so let's hear about sask.
what are the major industries, and what do people do?
what's it like?


Nothin, they make bread. LOL